Zwroty
W naszej hurtowni nie przyjmujemy zwrotów zamówień. Prosimy o dokładne sprawdzenie zamówień przed ich finalizacją.
W przypadku pytań lub problemów z zamówionymi produktami, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na adres email biuro@holdinghandlowy.pl lub pod numerem telefonu +48 22 390 58 58.
Anulacje Zamówień
Zamówienia mogą zostać anulowane wyłącznie przed rozpoczęciem procesu przygotowania do wysyłki.
Aby anulować zamówienie, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.
Po rozpoczęciu procesu przygotowania do wysyłki, anulowanie zamówienia nie będzie możliwe.
Zasady Reklamacji
Zakres Obowiązywania
Reklamacje przyjmowane są wyłącznie od klientów biznesowych, zarejestrowanych jako podmioty gospodarcze, które dokonały zakupu w naszej hurtowni.
Termin Zgłaszania Reklamacji
Reklamacje należy zgłaszać w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
Procedura Zgłaszania Reklamacji
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: biuro@holdinghandlowy.pl, podając numer zamówienia, datę zakupu oraz opis problemu wraz z dokumentacją zdjęciową.
W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzenia towaru, konieczne jest dołączenie zdjęcia opakowania oraz uszkodzonego produktu.
Rozpatrywanie Reklamacji
Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji, klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu, które może obejmować wymianę towaru, naprawę lub zwrot pieniędzy.
Odpowiedzialność za Towar
Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania towaru przez klienta.
Warunki Zwrotu
Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem dokumentacji.
Koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że strony ustalą inaczej.
Wyłączenia z Reklamacji
Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy klienta oraz te, które noszą ślady użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
Postanowienia Końcowe
Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmiany zasad reklamacji zwrotów i anulacji, o czym klienci zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.