Baselinker B2B Connect

Nasza hurtownia umożliwia przyjmowanie zamówień bezpośrednio z systemu Baselinker.com poprzez połączenie za pomocą integracji Baselinker Connect.

Połączenie umożliwia:

  • Dostęp do naszej oferty produktowej z aktualnymi cenami i stanami;
  • Przyjmowanie przekazywanych zamówień od Państwa klientów;
  • Pobieranie etykiet przewozowych i wysyłkę zamówień na Państwa etykietach;
  • Natychmiastową aktualizację cen i stanów magazynowych.
  • Rozliczanie w fakturach zbiorczych dziennych, tygodniowych lub miesięcznych

Konfiguracja połączenia

W Baselinker.com należy wejść do zakładki B2B Connect, na dostępnej liście hurtowni wyszukać naszą hurtownię dostępną pod nazwą: „EroHurtownia” i kliknąć połącz.

Po połączeniu w oknie konfiguracji należy ustawić:

  1. Ukrywaj ceny: TAK. Nie weryfikujemy za jaką cenę sprzedają Państwo produkty, ta informacja nie jest nam potrzebna do późniejszej realizacji zamówienia.
  2. Nadpisuj dane do faktury : TAK. Formularz należy uzupełnić danymi, na które zostanie wystawiona przez nas faktura zakupu produktów wysłanych do Państwa klienta.
  3. Dodatkowe informacje: Wszystkie opcje należy odznaczyć (wyłączyć).

Realizacja zamówień

Warunkiem realizacji zamówienia jest jego opłacenie, można tego dokonać za pomocą przelewu na nasz rachunek bankowy dostępny w zakładce Płatności w tytule wpisując realizacja zamówienia.

Koszt przygotowania przesyłki i jej przekazania firmie kurierskiej wynosi 4.50zł brutto i jest doliczany do każdego zamówienia, niezależnie od wielkości.

Opłacone zamówienia przekazywane są do magazynu, a zamówione produkty rezerwowane.

W kolejnym kroku należy dostarczyć etykietę przewozową do zamówienia. Baselinker Connect umożliwia przekazywanie etykiety bezpośrednio ze złożonego przez klienta zamówienia. W swoim panelu w wybranym zamówieniu należy utworzyć etykietę, a ta automatycznie zostanie do nas pobrana i umieszczona na przesyłce. Etykieta musi być w orientacji pionowej A6.

Dzięki umowie z kurierami, z magazynu codziennie odbierane są przesyłki przez: InPost, UPS, DPD, GLS.

Oznaczenia statusów

Postępy realizacji zamówień można śledzić za pomocą powiązanych statusów zamówień.

Korzystamy z następujących statusów:

Nowe zamówienie – Status informuje o przyjęciu zamówienia, nadaniu mu indywidualnego numeru w naszym systemie. Zamówienie czeka na płatność lub weryfikację dostępnego kredytu kupieckiego

Przekazane do realizacji – Zamówienie zostało zweryfikowane pod względem płatności. Otrzymaliśmy należność za jego realizację lub jeśli korzystają Państwo z kredytu kupieckiego, zostało ono opłacone z tego kredytu. W tym miejscu następuje rezerwacja produktów w magazynie.

Przekazane do magazynu – Status potwierdzający rezerwację produktów oraz poprawność dołączonej do zamówienia etykiety, umożliwiającą wysyłkę. Zamówienie jest pakowane.

Zrealizowane – Zamówienie zostało spakowane, etykieta naklejona i czeka na odbiór przez kuriera lub już zostało odebrane przez przewoźnika.

Wstrzymane – Zamówienie nie spełniało wymogów, nie były dostępne produkty nie została dołączona do niego etykieta lub wystąpił inny problem związany z jego realizacją.

Anulowane – zamówienia anulowane z powodu rezygnacji lub innych występujących czynników.