Nasza hurtownia umożliwia przyjmowanie zamówień bezpośrednio z systemu Baselinker.com poprzez połączenie za pomocą integracji Baselinker Connect.
Połączenie umożliwia:
- Dostęp do naszej oferty produktowej z aktualnymi cenami i stanami;
- Przyjmowanie przekazywanych zamówień od Państwa klientów;
- Pobieranie etykiet przewozowych i wysyłkę zamówień na Państwa etykietach;
- Natychmiastową aktualizację cen i stanów magazynowych.
- Rozliczanie w fakturach zbiorczych dziennych, tygodniowych lub miesięcznych
Konfiguracja połączenia
W Baselinker.com należy wejść do zakładki B2B Connect, na dostępnej liście hurtowni wyszukać naszą hurtownię dostępną pod nazwą: „EroHurtownia” i kliknąć połącz.
Po połączeniu w oknie konfiguracji należy ustawić:
- Ukrywaj ceny: TAK. Nie weryfikujemy za jaką cenę sprzedają Państwo produkty, ta informacja nie jest nam potrzebna do późniejszej realizacji zamówienia.
- Nadpisuj dane do faktury : TAK. Formularz należy uzupełnić danymi, na które zostanie wystawiona przez nas faktura zakupu produktów wysłanych do Państwa klienta.
- Dodatkowe informacje: Wszystkie opcje należy odznaczyć (wyłączyć).
Realizacja zamówień
Warunkiem realizacji zamówienia jest jego opłacenie, można tego dokonać za pomocą przelewu na nasz rachunek bankowy dostępny w zakładce Płatności w tytule wpisując realizacja zamówienia.
Koszt przygotowania przesyłki i jej przekazania firmie kurierskiej wynosi 4.50zł brutto i jest doliczany do każdego zamówienia, niezależnie od wielkości.
Opłacone zamówienia przekazywane są do magazynu, a zamówione produkty rezerwowane.
W kolejnym kroku należy dostarczyć etykietę przewozową do zamówienia. Baselinker Connect umożliwia przekazywanie etykiety bezpośrednio ze złożonego przez klienta zamówienia. W swoim panelu w wybranym zamówieniu należy utworzyć etykietę, a ta automatycznie zostanie do nas pobrana i umieszczona na przesyłce. Etykieta musi być w orientacji pionowej A6.
Dzięki umowie z kurierami, z magazynu codziennie odbierane są przesyłki przez: InPost, UPS, DPD, GLS.
Oznaczenia statusów
Postępy realizacji zamówień można śledzić za pomocą powiązanych statusów zamówień.
Korzystamy z następujących statusów:
Nowe zamówienie – Status informuje o przyjęciu zamówienia, nadaniu mu indywidualnego numeru w naszym systemie. Zamówienie czeka na płatność lub weryfikację dostępnego kredytu kupieckiego
Przekazane do realizacji – Zamówienie zostało zweryfikowane pod względem płatności. Otrzymaliśmy należność za jego realizację lub jeśli korzystają Państwo z kredytu kupieckiego, zostało ono opłacone z tego kredytu. W tym miejscu następuje rezerwacja produktów w magazynie.
Przekazane do magazynu – Status potwierdzający rezerwację produktów oraz poprawność dołączonej do zamówienia etykiety, umożliwiającą wysyłkę. Zamówienie jest pakowane.
Zrealizowane – Zamówienie zostało spakowane, etykieta naklejona i czeka na odbiór przez kuriera lub już zostało odebrane przez przewoźnika.
Wstrzymane – Zamówienie nie spełniało wymogów, nie były dostępne produkty nie została dołączona do niego etykieta lub wystąpił inny problem związany z jego realizacją.
Anulowane – zamówienia anulowane z powodu rezygnacji lub innych występujących czynników.